wtorek, 24 marca 2009

zmiana wizerunku


Zaczęłam nowy etap swojego życia. Po wielu latach udanego małżeństwa doczekaliśmy się potomstwa. Potomstwo ma już prawie dwa miesiące i rośnie zdrowo a ja... Ja zaczęłam robić porządki w garderobie. Okazuję się, że połowa ciuchów nadaje się do opuszczenia naszych czterech ścian - albo za małe albo nie ten krój albo... I pojawiło się pytanie co kupować?? Dotychczas dominującym stylem w mojej szafie był styl sportowy, w którym czułam się wyśmienicie. I pod tym względem niewiele się zmieniło ale ... przecież nie można wiecznie biegać w jeansach. Postanowiłam coś z tym zrobić a wydaje się, że obecna sytuacja jest najlepszym ku temu momentem. Postanowiłam zacząć od zakupu odpowiedniego stroju do chrztu naszego Kuby. A potem systematycznie rozszerzać garderobę.

Mam już pewną wizję stroju. Znalazłam już ciuszki - wzory, które zamierzam na siebie założyć i pokazać światu nowe JA. Teraz muszę jedynie rozejrzeć się po sklepach za takimi fasonami albo ewentualnie kupić materiał i dać uszyć krawcowej. Najważniejsze jednak to wiedzieć czego się szuka, czego się chcę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz